Máte několik možností, jak pojistnou událost nahlásit. Můžete kontaktovat svého pojišťovacího makléře, který zná podmínky vaší pojistné smlouvy a s ním událost zaregistrovat. Pokud svého makléře nemáte, můžete zavolat na infolinku vaší pojišťovny. V obou případech od pojišťovny obdržíte číslo pojistné události. Pod tímto číslem již probíhá komunikace s pojišťovnou a můžeme si rovnou domluvit termín výměny skla.
Budeme potřebovat velký technický průkaz, řidičský průkaz a také pojistnou smlouvu. Dále souhlas majitele vozu s postoupením pojistného plnění – tento doklad vám připravíme k podpisu. Ostatní dokumentaci, jako zakázkový list, fakturu, či fotografie už připravíme sami.
Ne. Jsme smluvním servisem téměř všech pojišťoven na našem trhu, z toho důvodu jsme oprávněni prohlídku provést sami.
Určitě. Pokud pojišťovna nemůže pojistnou událost uzavřít, kontaktujte nás a my vám pomůžeme s řešením. Zavolejte nám a my ověříme, zda bylo doloženo vše potřebné pro ukončení pojistné události.
Nepřijdete. Připojištění skel je doplňkové pojištění k povinnému ručení a na výši vašeho bonusu oproti havarijnímu pojištění nemá vliv.
V tomto případě můžete využít svoje připojištění skel nebo havarijní pojištění.
Škodu musíte nahlásit u pojišťovny viníka vy jako poškozený a také soused jako viník.
V tomto případě vám na základě VIN kódu vašeho vozidla a informací o výbavě vašeho čelního skla rádi poradíme. Tyto informace vám poskytne také vaše pojišťovna.
S pojišťovnou si platbu vyřídíme na základě vaší plné moci. Tzv. nelikvidní položky, tedy položky, které nejsou předmětem pojistného plnění (DPH, případná spoluúčast, případná částka nad váš pojistný limit) je ale nutné uhradit při převzetí opraveného vozu. Hotovost s sebou ale vozit nemusíte, na všech našich provozovnách je možné platit platební kartou.
Při výměně skla používáme pouze skla, která kvalitativně odpovídají originálním sklům, která jsou na vozidlech namontována z výroby. I ostatní materiály (např. lepidlo) používáme v té nejvyšší kvalitě.
Hlavním cílem opravy prasklin na čelním skle je znovuzískání původní pevnosti skla. Estetická stránka je závislá na struktuře poškození a jeho stáří. Starší poškození, kde je již mnoho nečistot, zhoršuje vzhled opraveného místa, proto doporučujeme řešit opravu skla co nejdříve.
Ano, ze zákona platí na opravu čelního skla záruka 6 měsíců. My však na scelení poskytujeme časově neomezenou záruku! V případě, že dojde k prasknutí původně opravovaného poškození, sklo už není možné znovu opravit, ale je nutná jeho výměna. My vám v rámci reklamace od částky za výměnu skla odečteme cenu původního scelení.
Automaticky nikoliv, originální díl je nutné vyžádat při objednání vozidla do servisu. Záleží na tom, jaké sklo dosud na vozidle bylo, především při vstupu do pojištění. Podle ceny výměny skla a parametrů pojištění, zejména limitu pojistného plnění, pak o použití originálního skla rozhoduje majitel vozidla a pojišťovna.
Kalibrací nazýváme seřízení asistenčních systémů (ADAS). Pokud vozidlo systémem ADAS disponuje, je po výměně čelního skla jeho kalibrace nezbytná.
U vozidel se systémem ADAS musí po každé výměně čelního skla proběhnout kalibrace. Kalibraci je vzhledem požadavkům na přesnost této technologie nutné provádět přímo na pobočce Carglass®.
Termín závisí na dostupnosti skla a vytíženosti dané provozovny. Více informací k přibližnému termínu vám sdělí naši kolegové na tel. 800 550 510.
Pro objednání potřebujeme číslo pojistné události (pokud úkon řešíte přes pojišťovnu), SPZ a VIN kód vozidla.
Ano, vozidlo vám předáváme plně provozuschopné. Po provedení výměny vám kolegové předají instrukce, jak s autem zacházet v nejbližších dnech po výměně skla.
VOLEJTE
800 550 510ONLINE OBJEDNÁNÍ
OBJEDNAT SEZAVOLÁME VÁM ZPĚT
NAPIŠTE NÁM ZPRÁVU
ZAŠLETE NÁM E-MAIL
web@carglass.czZavoláme vám zpět, stačí zadat vaše údaje
Tento web provozuje společnost Carglass®. Společnost respektuje důvěrné (osobní) informace všech, bez výjimky, osob, které web navštívili, i těch, kteří využívají služby poskytované webem; v tomto ohledu se Společnost snaží chránit důvěrnost osobních údajů (informace nebo soubor informací o jednotlivci, který je identifikován nebo může být konkrétně identifikován), čímž vytváří a poskytuje nejpohodlnější podmínky pro používání služeb webu každému uživateli.
Tyto zásady ochrany osobních údajů a ochrany osobních údajů (dále jen „zásady“) stanoví postup, při kterém společnost zpracovává osobní údaje, typy osobních údajů, které se shromažďují, účely používání těchto osobních údajů, interakce společnosti s třetími stranami, bezpečnostní opatření na ochranu osobních údajů. přístup k osobním údajům, jakož i kontaktní informace uživatele o přístupu, provádění změn, blokování nebo mazání vašich osobních údajů a řešení jakýchkoli dotazů ohledně praxe ochrany osobních údajů.
Další informace najdete v zásadách ochrany osobních údajů.