Carglass®

Co dělat, když s autem nemohu dojet do servisu?

Carglass mobilní servis

Představte si následující situaci…

Vracíte se domů, míříte do práce či za zábavou. Cesta příjemně ubíhá, provoz je plynulý a zdá se, že vaše plány nemůže nic zkazit. Zničehonic vás ale trefí kamínek od protijedoucího auta a na čelním skle se teď skví pořádná prasklina. Zkoušíte obvolat nejbližší servisy, ale s termíny je problém, plno na dlouho dopředu a pokud je termín volný, tak je nutné přijet v konkrétní čas přímo na pobočku.. Co teď?
Už jste slyšeli o mobilním servisu?

Co je mobilní servis?

Služba pro všechny, kteří nemohou nebo nechtějí ztrácet čas ježděním do servisu. Jak to probíhá? Telefonicky, mailem nebo přes formulář si objednáte termín a místo výjezdu. Tam pak v dohodnutý čas dorazí plně vybavený servisní vůz se školenými techniky, kteří dají vaše auto obratem do pořádku.

Poradí si jak s opravou, tak i celkovou výměnou skla, a to během chviličky – oprava skla zabere kolem 30 minut, kompletní výměna cca 2 hodiny.

Stejně jako na všech našich pobočkách, i mobilní tým pracuje jen s materiály nejvyšší kvality a nejnovějšími technologiemi. Nemusíte se proto bát, že „v terénu“ obdržíte horší kvalitu služeb než v kamenném servisu.

I u mobilní výměny také můžete využít pojistné krytí. Stačí, když při objednávce sdělíte číslo pojistky a naši operátoři vás provedou všemi formalitami. Po provedení opravy od nás také obdržíte kompletní dokumentaci, kterou budete potřebovat pro svého pojistitele.

Výhody mobilního servisu

– Šetří váš čas
Žádná jízda do servisu a zpátky, žádné složité hledání volného termínu. Opravu nebo výměnu čelního skla zvládneme provést klidně i během vaší pracovní doby.
– Flexibilita
Vyberte si čas a místo tak, jak vám to vyhovuje.
– Pomůžeme vám s administrativou
Kryje vám opravu čelního skla pojistka? Pomůžeme vám vyřídit všechno potřebné a zajistíme dokumentaci pro pojišťovnu.
– Kvalita bez kompromisů
Plně vybavený servisní vůz a odborně vyškolení technici – stejná kvalita práce jako na pobočce.

Pro koho je mobilní servis?

Naše služby můžete využít, ať už jste soukromník, nebo firemní zákazník. Přijedeme k vám domů, do firmy, nebo kamkoliv jinam, kde vám to vyhovuje. Jezdíme po celém území ČR*.

Kolik mobilní servis stojí a jak si ho objednat?

Cena výjezdu je 1500 Kč + cena opravy/výměny skla. Objednat si ho můžete jednoduše po telefonu, e-mailem nebo online formulářem přímo na našich stránkách.

Carglass dodávka mobilního servisu

* Dostupnost mobilního servisu mohou ovlivnit extrémní povětrnostní podmínky (sněžení, déšť, prudký vítr).
Výměnu skel je možné provádět v teplotách mezi 5 – 35 °C, opravu mezi 0 – 29 °C.
Zejména v zimních měsících proto nelze některé úkony provádět venku a je potřeba garáž. Nemáte vlastní? Nevadí, není problém se domluvit a provést opravu v některé z veřejných garáží. Stačí se ozvat a veškeré podrobnosti s vámi dohodneme individuálně.

Sdílet článek na sociálních sítích

Facebook
Twitter
LinkedIn

Potřebujete opravit nebo vyměnit autosklo? Ať máte sklo pojištěné nebo ne volejte 800 550 510 nebo nezávazně poptejte možnosti řešení

Zavoláme Vám zpět
Nezávazná poptávka

Jak pečovat o auto v zimě

Zimní počasí bývá někdy výzva nejen pro řidiče, ale i samotná auta. Jak se o vůz co nejlépe starat, aby vás nezradil ani ve chvíli,

Zavoláme vám zpět, stačí zadat vaše údaje



    Souhlasím se zpracováním výše uvedených osobních údajů za účelem vyřízení mého požadavku a dále potvrzuji, že jsem se seznámil se zásadami pro zpracování osobních údajů *

    Tento web provozuje společnost Carglass®. Společnost respektuje důvěrné (osobní) informace všech, bez výjimky, osob, které web navštívili, i těch, kteří využívají služby poskytované webem; v tomto ohledu se Společnost snaží chránit důvěrnost osobních údajů (informace nebo soubor informací o jednotlivci, který je identifikován nebo může být konkrétně identifikován), čímž vytváří a poskytuje nejpohodlnější podmínky pro používání služeb webu každému uživateli.

    Tyto zásady ochrany osobních údajů a ochrany osobních údajů (dále jen „zásady“) stanoví postup, při kterém společnost zpracovává osobní údaje, typy osobních údajů, které se shromažďují, účely používání těchto osobních údajů, interakce společnosti s třetími stranami, bezpečnostní opatření na ochranu osobních údajů. přístup k osobním údajům, jakož i kontaktní informace uživatele o přístupu, provádění změn, blokování nebo mazání vašich osobních údajů a řešení jakýchkoli dotazů ohledně praxe ochrany osobních údajů.

    Další informace najdete v zásadách ochrany osobních údajů.